onsdag 23. mars 2011

I farta!

Tenkte og legge ut noen hus bilder snart, venter bare på rette anledning med tid, lys og rydde-lyst;-)
-Her er vertfall en smakebit fra stua, i bakgrunnen av ei lita (og ei litt større også) som gleder seg stort til å gå i bursdag!

Her i huset blomstrer kreativiteten og det går i ett med jobb, kurser, besøk, fritidsaktiviteter, kortlaging og ja, you name it!

Legger ved noen kloke ord en venn hadde på statusfeltet på facebook her en dag, sanne ord...
"A wise man once said... There comes a time.. when you walk away from all the drama and people who create it. You surround yourself with people who makes you laugh, forget the bad, and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don`t.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting up is living."

Gleder meg til i morgen, da skal jeg besøke ei venninne som nettop har flytta inn i nytt hus:-) Gleder meg såå til å se hvordan de har fått det! Etterpå er det kurs på jobb og om kvelden skal jeg i PompDelux party. Har allerede bestillt en del klær til størstejenta som er på veg, gleder oss veldig til pakke i posten, det er jo såå fine klær!


Stolt prinsesse viser frem smykket sitt:-)



2 kommentarer:

  1. Så söta flickor. Klart att man vill visa upp sitt fina smycke.;-) Kram Stina

    SvarSlett
  2. Skjønne jenter :)
    Og kjekt å treffes i dag, glede meg te neste gang!

    Klem

    SvarSlett